joi, 3 ianuarie 2008

aho aho copii si...nah

aho aho copii si frati,
stati putin si...reflectati.
2008 pare plin de promisiuni daca zicala "ce faci in noaptea dintre ani ai sa faci tot anu". si nu promisiuni care sa incante. simteam nevoia sa va impartasesc ca regret ca nu am ramas in sanul grupului de la UnU de acasa, grupulet/loi in care regasesc mama necesara unei crize adolescentine care inca nu trece. si regret din motive diferite. primu ar fi ca i missed out on all the fun...si acuma..cine stie cunoaste si intelege... apoi pentru ca.. putin dupa despartire..am adormit..pana dimineata ( => se prevede un an mai lenes ca 2007) si cel mai important pentru ca...din acea seara au inceput reflectiile. cand incepeam si eu sa cred in deviza..."it's ok...it's just fine..i just won't think about it". un "la naiba" ar fi bun acum...dar fara suportul vizual al gesticulatiei mele n-are farmec.
So, dragi colegi, colege...de clasa, de scoala, de oras, de betie, de carti, de chiul etcetera... pentru noul si proaspatul 2008, va doresc din tot sufletul..sa aveti sansa sa nu ganditi profund. viata e mai simpatica atunci cand esti naiv...pana te loveste drept in fata...dar pana atunci mai este.
hai noroc ;) ( am sa cer copyright pentru formula )

Niciun comentariu: