joi, 21 februarie 2008

Odc-ul... si betzivii? // 21.02.08 - 19.45 p.m.

<[ro][sv][rds][vali77]> vreau sa te cunosc
<[ro][sv][rds][vali77]> nu fizic
<[RO][SV][RDS]raluuuu> adica? :)
<[ro][sv][rds][vali77]> am copiat o melodie de la tine si mi-a cazut cu..
<[RO][SV][RDS]raluuuu> strauss - valsul imperial? /:)
<[ro][sv][rds][vali77]> am vazut ceva acolo si..
<[ro][sv][rds][vali77]> nu
<[ro][sv][rds][vali77]> astea au urmat
<[ro][sv][rds][vali77]> michael andrews
<[ro][sv][rds][vali77]> el m-a adus
<[ro][sv][rds][vali77]> tocmai vazusem Doonie Darko
<[RO][SV][RDS]raluuuu> pana la donnie darko nu stiai de mad world? :)
<[ro][sv][rds][vali77]> nu prea mi pari normala la cap..
<[ro][sv][rds][vali77]> nu stiam
<[RO][SV][RDS]raluuuu> :)) dc sa nu fiu normala la cap ?
<[ro][sv][rds][vali77]> eu nu gust muzica des
<[ro][sv][rds][vali77]> dupa muzica pe care o asculti iti pari normala?
<[ro][sv][rds][vali77]> cred ca ma doare capul
<[ro][sv][rds][vali77]> :)
<[RO][SV][RDS]raluuuu> pentru ca am muzica de toate genurile pusa la share... crezi ca nu as fi normala?
<[ro][sv][rds][vali77]> daca ai manele, esti
<[ro][sv][rds][vali77]> normala
<[RO][SV][RDS]raluuuu> sa inteleg ca acu glumesti?
<[ro][sv][rds][vali77]> dupa reactia sa , sa inteleg ca nu
<[ro][sv][rds][vali77]> ok, nu stiu ce mi-a venit
<[ro][sv][rds][vali77]> probabil sunt proct, am vasut muzica clasica cu titlul tradus si am avut revelatii
<[ro][sv][rds][vali77]> :))
<[RO][SV][RDS]raluuuu> muzica clasica asa am luat-o de unde am apucat :-?? nu vad dc conteaza daca titlul e tradus sau nu :P
<[ro][sv][rds][vali77]> pentru mine care nu stiu engleza e mult, de obicei ascult orbeste apoi le luminez dandu le eu nume
<[RO][SV][RDS]raluuuu> si ce varsta ai, daca nu sunt indiscreta?
<[ro][sv][rds][vali77]> 30, stai linistita nu in casatorie te-am cerut
<[ro][sv][rds][vali77]> vroiam sa cunosc profilul..
<[RO][SV][RDS]raluuuu> te-am intrebat ca mai rar dau de oameni pe net care sa nu stie engleza, sa afirme ca as fi normala daca ascult manele si care vor sa imi cunoasca profilu :)
<[ro][sv][rds][vali77]> da, nu prea pun pret pe engleza, imi lipseste respectul
<[ro][sv][rds][vali77]> iar majoritatile sunt normale, nu?
<[ro][sv][rds][vali77]> iar de profil , te-am inselat inainte de a te cunoaste
<[RO][SV][RDS]raluuuu> m-ai inselat inainte de a ma cunoaste? dar nici acum nu ma cunosti ;;)
<[ro][sv][rds][vali77]> am gasit zilele trecute o fata pe un site care scria foarte bine, o chema raluca, fluturas
<[ro][sv][rds][vali77]> si mi-a placut
<[ro][sv][rds][vali77]> ti-am transferat
<[ro][sv][rds][vali77]> de asta probabil am reactionat asa
<[ro][sv][rds][vali77]> abia asteptam sa apara o raluca care are o muzica mai ciudata
<[ro][sv][rds][vali77]> sau cu ceva, orice, deosebim
<[ro][sv][rds][vali77]> din moment ce ne-am schimbat vorbe nu am facuto in tre straini
<[RO][SV][RDS]raluuuu> da, stiu, sunt unica si nu am foldere intregi de manele pe calc
<[RO][SV][RDS]raluuuu> si daca veni vorba nu mi se pare nimic asa deosebit la muzica mea
<[ro][sv][rds][vali77]> pai am gasit la tine ce cautam pe moment si in plus ce speram de la trecut
<[ro][sv][rds][vali77]> nu stiu cat e de deosebita
<[ro][sv][rds][vali77]> eu ies, imi incetineste calculatorul
<[ro][sv][rds][vali77]> mai bine spus nu ma simt confortabil pe dcc
<[RO][SV][RDS]raluuuu> ok, om profund ce esti tu
<[ro][sv][rds][vali77]> ********@yahoo.com (id-ul lui de mess) :))) 
<[ro][sv][rds][vali77]> daca mai ai melodii sa imi dai
<[ro][sv][rds][vali77]> seara linistita
<[ro][sv][rds][vali77]> cica asta urasc cel mai mult femeile
<[RO][SV][RDS]raluuuu> ce urasc cel mai mult?
<[ro][sv][rds][vali77]> seara linistita?
<[RO][SV][RDS]raluuuu> nu chiar psiholog in devenire :P
<[ro][sv][rds][vali77]> :)
<[ro][sv][rds][vali77]> asa imi spun ele
<[ro][sv][rds][vali77]> dar eu tot liniste le dau
<[ro][sv][rds][vali77]> trebuia sa plec , nu?
<[RO][SV][RDS]raluuuu> se pare

4 comentarii:

Anonim spunea...

Eu, mihai, spun ca era prea beat omul. Si sa stii ca nu are dreptate la faza aia cu majoritatea sunt normali. Una dintre definitiile democratiei (auzita recent) este aceasta: "Democratia este controlul celor prosti si anormali asupra celor normali si dotati."

Anonim spunea...

sa-i dai add neaparat... oameni seciali din astia nu se gasesc pe toate drumurile 8-> aproape ca e sufletul tau pereche... se vede dupa cum vorbiti unul cu altul. romantic8->8->8->

VICA

Anonim spunea...

speciali voiam sa spun... ii seara si mi-i somn tari tari:)))

insani spunea...

bai...special e si gunoieru de la scara C. pentru ca din toti gunioerii, numai el strange gunoiul la scara C. pe langa faptu ca asta ii da lui o identitate, toti locuitorii scarii C depind de el. so...
p.s. nu am nimic cu gunoierii si stiu ca nu prea exista gunoieri repartizati pe scari. but think about it.