duminică, 20 aprilie 2008

si in timp ce bacu vine vine vineeeee... aseara la ora 12 cred ca era..noaptea spre dimineata :)langa barajul de la mihoveni...foarte frumoasa mostenire de la ceausescu, intro balta mare...mare...niste...nuj o suta? desi cred ca mai mult..de broscute..brotacei si de toate...isi depuneai ouale. dooh..logic..doar e primavara. insa pana aseara nu stiam ca daca pui multe broscute la un loc ...atunci cand isi depun ouale...fac impreuna un zgomot asurzitor si chiar ritmat..parca era o alarma din aia facuta sa trezeasca politia care e la 4 strazi mai incolo la gogosi. intai am crezut ca e din cauza ploilor recente, si ca or fi dand astia de la baraj drumul la alarma :-?? se mai intampla cand eram mica sa sune alarma de pe bloc, insa nici acuma nu stiu de ce, pentru ca nu vroiau sa imi spuna ai mei, si iesea tot burdujeniu pe balcon sa se holbeze. cam aceeasi senzatie am avut-o. cand colo..erau doar bietele broscute. si coborand langa balta recunosc fara jena ca am facut pe mine. parca prevesteau sfarsitul lumii. ca sa nu zic ca la un mom dat mam apropiat tare de 2 din ele sa le vad cum se calaresc si cum li se umfla gusile..si au inceput toate dintro data sa oracaie si mai tare...am vrut sa ma ridic sa o iau la fuga. dar mi-am dat seama ca broastele nu ataca :)) anyway...experienta mi s-a parut unica. si crepusculara. da a trebuit sa plecam la insistentele ciobanului care vroia sa stie ce cautam..si nea expediat zicand ca scapa cainele ala mare pe noi si nu il poate tine :-??. descopar pe zi ce trece lumea in toata dimensiunile ei :)

Niciun comentariu: