sâmbătă, 19 aprilie 2008

Sfinţişorul Contraatacă

Stimabili concetăţeni,


Am urmărit îndeaproape modul în care noi ăştia cu bacul ne comportăm acum pe ultima sută de metrii. Băăăăăi! Hooo! Pe bune că am început s-o luăm razna. Pe lângă faptul că ştie toată lumea că majoritatea învaţă pentru bac doar în clasa a 12-a şi se subînţelege că lunile aprilie, mai, iunie sunt luni în care fiecare îşi îngraşă porcul personal strong, strong, putem observa şi modificări comportamentale radicale.

Hai să-l luăm drept exemplu pe domnul Mike, stimat blogger şi admin pe blogul subsemnat. Nu-s pisiholoagă, deci nu-mi permit să-i analizez visele în care se vede fără picioare, dar pot să vă povestesc despre drama SFINŢIŞORULUI şi atunci veţi trage singuri concluziile. Jucând tarnip în timpul orelor la prestigiosul liceu cu minunate cărţi de joc cu Barbie (îs super tari, fiecare carte are alt tip de păpuşă cu haine diferite, carţile exprimă clar atitudinea contemplativă a persoanei în faţa măreţiei examenului care vine vine, viiineeee!!!) Şerban servea şi masa. Donşoara Raluca picată exact cu derierul suprapus pe brunch-ul cartoforului a însemnat miezu' imaginii imediat următoare. Moment kodak sau cum pana mea se scrie: Şerban cu o faţă care exprima hiperderanjare spune ceva de genu': "Ralu, te-ai pus cu curu' pe sfinţişorul meu!!!" Acuma replicii îi mai atribuiţi şi voi conotaţii că nu vi le dau eu pe tavă.

În general ce voiam să spun e că bacul îi un fel de ralu care se pune cu curu' pe sfinţişorul nostru . Pana mea, da' nu contraatacă şi el sfinţişoru' odataă şi'o dată? >:) >:) >:)

Niciun comentariu: