miercuri, 7 noiembrie 2007

Din jurnalul unei pitzipoance



Draga Mosh Krahciun,

M-am hotarat de pe acum sa-tzi scriu pentru k shtiu k in perioada Craciunului o gramada de copii saraci care mor de foame shi de tot felu' de other things itzi vor ocupa timpul shi cu sigurantza nu vei putea sa raspunzi shi mail-ului meu.[totally unfair>:P]
Whateva'! Ce vreau sa zic e k ash avea shi yo ceva dorintze anu' asta shi ca shi in anii trecutzi vreau sa-tzi marturisesc faptul k I sooo totally cred in u. Puuuup!
In fine, sa shtii k am fost o tipa super la locu' ei shi nici macar nu am ras de proastele alea de la mate info care invatzau in vreme ce eu imi copiam mesajele de pe telefon pe o hartiutza speciala. Like, d'oh! Ce sa le faci?? Plus ca am shi ajutat oameni in nevoie anu' asta... Ar trebui sa fii asa proud de mine:> There was, like, this kid... care vaaaai! Like ce looooser... Habar nu avea ca rosu nu se asorteaza cu roooz... si eu...like... I-aaaam ziiis. Si like... s-a simtzit putzin weird, da' m-a ascultat. Shi like... acuma are style.
Mai mult decat atat, like am fost la biserica and stuff shi am ajutat din aia care intind mainile de park nu le-ar avea. Like... le-am dat bani and stuff. Shi era un... vaaaai, Moshu', fashion victime si habar nu avea cine e Versace. Sih like... I-am zis: "Fatuca... ia mai lasa bazaru' k esti soooo de anu' trecut..." Shi like s-a suparat pe mine... da' macar asa de tare i-am zis adevaru'...
Shi acuma ca am trecut in revista toate alea bune vreau shi yo sa-tzi fac o lista. [nici nu tre'sa-tzi spun ce tare si cooool eshti, nu? pupici] Anu' asta vreau si eu:
- o poshetzik din aia roz de la etaju' 1 din mall
- costumashul ala cute-cute de tot siclam deschis
- puiu' ala de catzelush pe care [so aiurea...] i l-a adus tatal lui Suzi d maju' ei...
-modelu' nou de la Mercedes [ca la al meu s-a uzat oglinda retrovizoare]
- contractu' cu Moga ca vreau shi eu un albumel
- nr lui Oprish de tel ca vreau sa scot volumelul "Pe aripi de petale roz"
-abonamente la Cool Girl, Cool Make-Up, Cool Boys, Cool Music, Cool I Don't Like Maths, Cool I Love Fergie Magazines
-un date cu Dan Bordeianu [like... ii asha cuuuuute;;)]
- un buchet super mare de trandafiri rooooz ca sa crape fufele de invidie... d'oh!

Hai Hug shi Puuuuup Moshu'. Merci shi te iubi mult.

A ta,
Gicutza

17 comentarii:

Anonim spunea...

auzi tuuu...poate sa'ti aduca mosu orice....adyshor tot pe mine ma place mai mult da? .../:) asa ca...zbori...da?
mey..si nu te pune cu mine da?

PS:...si sa stii ca posetica aia roz din mall e ...like...naspa :-s fufo :)))

un fulg verde :)

Anonim spunea...

like fufa estui tu>:P, daaaa? si like asa de tare nu meriti sa scriu chestiile astea... like vai.... ce fufex esti!!! shi like... tu sa nu te pui cu mine, daaaa? K te fac, tuuu... like... esti nashpaaaa! si zboara puii de la avicola daaa? nu yo... >:P

insani spunea...

auzi tuuu ce ai spus despre mine in blu eeeeeee?

Anonim spunea...

mai alexandru vasile...ce uncool esti :)))

iar tu garofito...vezi'ti de treaba ta ...daaa?? /:)

PS:...de fapt...si la urma urmei...important e sa ne stea noua paru bine ;;)

un fulg verde :)

Anonim spunea...

like... in bluuu mergetzi poate voi, daaaaa? k eu in afara de La Fitze nu cunosc bar mai bun... like, nuj cine ce a zis de tine in blue cafe... da' pun pariu ca era tot o fufa>:P like... jet! oricum Moshu' numa' mie imi aduce gifturi cool. Sah! Sa crapatzi... like... really now:-"

Ralu spunea...

1. nu imi place rozul pe bloggul asta
2. "siclam" se scrie cyclam
3. Gicutza imi aduce aminte de o perioada prea tare din viata mea... deci poate te decizi sa-ti iei si tu un nick "cool" gen "pisi" "dulcik" "sweetie" "pie""maymutzik"
"bunik" sau altceva... oricum puiu.. "gicutza" nu tzi se potriveste :))

Anonim spunea...

bey...hai du'te si te culca ...nesuferito... >:P
cred ca mancarea de la fitze ti'a afectat singurul neuron din cap...:))

un fulg verde :)

Anonim spunea...

shi cine se mai ia de Alexandru Vasile sa suga candy shopu' lu' fifty cent, daaaaa? ca are dreptate, daaaa? like comentatzi de-auirea gandurile shi sentimentele sincere ala unei fete inocente ce iubeshte culoarea rozzzz... Rushinik bah!

Anonim spunea...

Gicutza ma cheama, daaaaa? maymutzik eshti>:P

Anonim spunea...

semeni cu unchiu gicu si matusa ghentuca :)))
ce nume naspa...da naspa rau de tot...si uncool...si ..si...vai...da ce aiurea e...

tampito >:P

FV

Anonim spunea...

auzi tu si nu mai vb asa cu mine da?....ca te spun la tati meu..si tu stii cine e tati meu?....si tati meu te bate...da?

FV

insani spunea...

this place was oficially been conquered by the devil! alex vasile!!! da tu ce faci acolo? sterge niste postari...da niste ban-uri..nu sta...!!! (nu mie :)) )

Anonim spunea...

like... asa degeaba eshti>:P tati tau e like... mai degeaba ca tine...like tati tau... e... eeee... ... vaca!>:P

Psycho spunea...

GICUTZA IS THE DEVIL! Diavolul e-o pitzipoanca:))=))

Anonim spunea...

auzi tu...da ce...mama ta e tigaan?.../:)
te certi ca la usa cortului... nu stiu cum de stau de vorba cu o looser ca tine...proasto >:P

FV

Adriana M spunea...

sunteti degeaba :)) draga gicutza, mosul nu exista (punct) :D :))

insani spunea...

deci daca si diavolu e pitipoanca...api LA NAIBA!