duminică, 28 octombrie 2007

Mi vs Godzilla


Am din nou o teribila curiozitate in legatura cu ce as putea scrie pentru a nu va plictisi. As putea vorbi despre balurile bobocilor sa-mi dau si eu cu parerea despre competenta unor jurnalisti, as putea vorbi despre stefan, petru, stefan vs petru, petru vs stefan, as putea vorbi despre desteapta de sora'mea care priveste mai mult decat fascinata la idiotenia aia de emisiune in care pleaca femeile de acasa pentru a-si lasa plozii in grija altora. In fine, pe scurt am subiecte de batut campii garla si chef de a-i bate din plin. Totusi, tu draga cititor ce ti-ai dori mai mult si mai mult sa citesti din toate lucrurile pe care le-as putea scrie?
Mi-as onora personna de Psycho totusi si as comenta un lucru ce mi s-a parut deosebit de ciudat. Intr-o lume in care in se mai gasesc state in care copii mor de foame neni din lumea intaia ca sa le spunem asa produc. Iei!!! Traiasca America si capitalismu'! Long live holiudu'!
Asadar, despre ce intentionez sa bat campii? Sa va spun. Am vazut azi o emisiune in care se realiza un top cu cei mai teribili monstrii de prin filmele alea cu oameni zuzu care cik ar trebui sa ne sperie. Si ce sa vezi?! Godzilla... tanti aia care nu-i nici femeie nici barbat, de se inmulteste singura... era pe locul 1... Nah, mie chiar nu mi se pare asa inspaimantatoare. Ii doar o soparla...putin frustrata de faptu' ca-i prea mare:-" Suna putin kinky?:)) nda probabil ca unu deja s-a gandit la Luna. In fine, de fapt eu vroiam sa va intreb ceva...
Voi de care Bau-Bau va temeti?

6 comentarii:

insani spunea...

care-i faza cu luna?
eu personal ma tem de chub chubs :-s

Anonim spunea...

Eu ma tem de fetele care-l asteapta pe Fat Frumos. :-s

Anonim spunea...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

insani spunea...

???

Unknown spunea...

eu ma tem de microbi

Dudette spunea...

eu de chucky :-| godzilla mi se pare cute :->