vineri, 28 martie 2008

Despre Vise I

Aseara s-a intamplat ceva ciudat: am avut un somn agitat. De mult n-am mai avut parte de asa ceva.. de fapt daca stau mai bine sa ma gandesc, ultima oara cand s-a intamplat a fost acum mai bine de jumatate de an. Mi-am dat seama de acest lucru (somn agitat) in momentul in care m-am trezit pe la o bucata de noapte, iar perna era pe jos. Cand eram copil obisnuiam sa ejectez suportul pentru cap, insa in ultima vreme ne intelegem bine. Am visat... sper ca nu va asteptati sa va spun ce, pentru ca nici eu nu mai tin minte. Azi dimineata stiam, dar evident stiinta s-a spulberat. Ce tin minte ca visez... nu prea are importanta: este vorba despre probleme de geometrie descriptiva, perspective, geografie, etc. Ei.. oare unde-or fi vremurile cand visam ca mergeam pe munte, ca mi-o trageam cu ultimele taraturi (nu neaparat pe munte), ca aveam o masina ireprosabila sau ca eram deosebit de destept? Cu totii visam chestii interesante... Stefan a.k.a. "Ganditoru'" mi-a spus ca m-a visat. Am ramas putin.. indispus, dar mi-a spus ca visul consta in faptul ca ne-am luat noi doi de un tip, iar eu la un moment dat eu am scos un cutit, si... si ce?! Ce mai vreti?! I s-a rupt firul, asta este.. exact cand ajungi la punctul culminant ti se rupe firul... ei poftim halal chestiune. Nu am parte nici macar de vise in care fug de crocodili, de rechini, sau ma arunc de pe casa bunicilor. Cacat, cred ca de la stres se trage. Undeva - evident nu stiu unde - am auzit ca un somn fara vise e semn ca ceva nu e in ordine cu echilibrul si poate chiar cu sanatatea unei persoane. Mai e ceva de facut, in acest caz? Ultima chestie nostima pe care am visat-o si de amintirea careia beneficiez suna in felul urmator: Se facea ca eu si Vica trebuia sa facem pe ghizii montani pentru niste fraieri de la noi din scoala. Si uite asa mergeam eu fericit, cand de-odata m-am rupt si a inceput sa imi curga sange dintre picioare, pur si simplu. Vica o luase inainte cu noob-ii, iar eu urmaream picaturile zglobii - nu-mi curgea ca din teava - cum tineau ringul pentru dansul razelor de soare. Cand am ajuns sus, s-a schimbat cadrul, ca-n "The Cube" :)). Pacat ca nu mai stiu ce s-a intamplat. Sunt curios daca si in seara asta matrasesc perna. Daca da, promit sa incerc sa tin minte si sa redau ce am visat. Nu faceti promisiuni de care nu va puteti tine, cum probabil tocmai am facut.

Voi mai visati? Ce visati?

6 comentarii:

Hawkstone spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Hawkstone spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Hawkstone spunea...

Eu visez mult,des,visez culmi suprarealiste,pline de buretzi nebuni,oameni,insecte,intimplari(unele verosimile,altele absurde),fintini,odata am visat apa minerala,visez chestii de care ma tem sau care ma ingrijoreaza in viata lucida si tot felul de morbiditati care li se intimpla unor oameni la care tin f mult.Aseara,prima oara am visat copii retardati cu educatoare ochelariste,pe care trebuia sa-i iau cu mine in masina,ceea ce nu-mi producea niciun zimbet,sincer sa zic..a doua oara am visat cum operam un iepure facut din plusch,dupa ce l-am resuscitat de 3 ori(da,stiu:D)apoi i-am tras o linie punctata pe abdomen,pe care urma sa tai.Cind am luat bisturiul si am inceput sa-l tai,burta lui a devenit moale,iepuru` era dintr-o data real si in momentul in care i s-a deschis abdomenul,mi s-a facut oleaca rau.Avea organele exact ca noi,doar ca de apendicele lui era atasat un fel de vierme de plastic si atunci mi-am dat seama ca trebuia sa-l scot de acolo,asta fiind scopul acestei subtile interventii chirurgicale.Dupa ce am indepartat cu succes intrusul,am ramas o clipa nestiind ce sa fac.Iepurul mai avea 1 minut de puls,iar io habar n-aveam cum tre sa-l inchid inapoi.Visul s-a terminat fara un final propriu-zis,nu se stie daca am reusit sa-l cos ori daca a vazut lumina,cert e ca exista pe net un fel de joc-reclama featuring un asemenea iepure care trebuie operat contra-timp.Asta am aflat azi,cind Cata mi-o trimis linkul si,cind am vazut,am zis ca ma fac medium sau ceva,n-ar fi primul vis anticipator :D
Asa-i cu visele.Pinla urma cele mai faine tot alea erotice ramin ;)

Anonim spunea...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.

Ralu spunea...

In noaptea asta am dormit ataaat de bine. Si am visat atat de frumos. Nu mai stiu exact ce... da' m-am trezit si era bine. Stiu sigur ca visasem ca trecuse admiterea si ne era bine la toti. Deci nu am visat nimic spectaculos, nimic surreal... A.. da.. imi aduc aminte ca eram singura si ca era si branul acolo si... strada veronica micle daca o stiti :)) e atat de bine in vise ca poti fi unde vrei si in mai multe locuri in acelasi timp si ca atunci chiar sfidezi orice fel de legi: fizice, morale, pe alea din Constitutie si din Codul Penal.. toate :)

insani spunea...

tineti minte cand spunea posto ca doar oamenii fericiti isi amintesc visele? mai am un prieten care sustine ca doar oamenii intelingeti si le amintest..nu inteligenti scolastic vorbind. eu le uit imediat ce deschid ochii in camera in care primaria nu ma dau caldura si dimineata frigul face ravagii. nu stiu cat de intelingeta, scolastic sau nescolastic, sunt...dar sunt obosita...nu ca as munci pamantu pentru roade sau stuff like that, dar sunt obosita psihic, obosita si plictisita de sistemul de valori dupa care ne guvernam zilisoarele. insa ce imi ramane din vise este senzatia. paradoxal insa, probabil visez frumos in fiecare seara, sau na..lucruri normale...si dimineata cand ma trezesc is :-?? whatever. eh..si cand am cate un cosmar raman cu o senzatie din aia de zona crepusculara toata ziua si incepe sa mi se pare asa strain tot ce fac si ce mi se intampla si oamenii din jurul meu...sf movies. cu faptul ca nu imi amintesc ce visez m-am comformat...sunt predestinata sa am o viata zbuciumata si grabita ( zicea mama ieri ca imi cumpara pasta de dinti speciala sa ma pot spala in autobuz la cat is de aiurita n-am timp chiar de nimic) dar ma enerveaza la culme cum un eveniment minor..cum ar fi un cosmar..ma scoate asa tare din ritm..ma da peste cap. de ce nu ma marcheaza visele frumoase? de ce nu pot sa fiu toata ziua 8-> fara motiv...doar pentru ca senzatia frumoasa din vis mi-a ramas gravata in subconstient. ce-i cu discriminarea asta? :-< anyway :)