sâmbătă, 27 octombrie 2007

Birou de Informatii 1

Pentru a evita discutii interminabile cu toti cei 36?! care v-ati inscris pe lista initiala de doritori de REV impreuna cu mine ;;) am decis sa scriu aici toate detaliile pe care le stiu. Sa le cititi, digerati, procesati... si sa imi adresati doar intrebarile complementare. Joi, 25 octombrie a.c. am sunat (utilizand minutele Vicai) la familia Bida din Putna. Nenea mi-a confirmat faptul ca chestia (am zis chestie ca sa evit cacofonia, alta idee nu am avut) de care suntem noi interesati este libera in perioada revului. Cabana are 30 de locuri in paturi, incalzire si centrala si sobe (aici nu am inteles exact de ce, dar data viitoare voi intreba), toalete inauntru (a tinut sa sublinieze asta ;)) ) apa calda si rece. Pretul este de 30 RON/persoana/noapte(daca stam 4 nopti, si stam 4 nopti pt ca daca nu platim mai mult pe o noapte si tot acolo ajungem, nu?) , dar cred ca nu vor fi probleme daca venim mai multisori un pic si prin urmare mai impartim costurile intre noi. M-a rugat sa ii trimitem avansul saptamana viitoare daca e posibil ca sa fie sigur ca venim. Prin urmare, va rog mult, daca v-ati decis sa veniti, sa imi aduceti traditionalul avans de 30%, adica 40 RON. Sunt constienta ca nu sunteti intru totul lamuriti si daca mai aveti intrebari ori scrieti-le aici ori adresati-mi-le si eu le notez pe toate si cand sun data viitoare le pun domnului ;)). Si cu asta va las in pace. Sa ne citim de bine :P

P.S: sa imi spuneti exact cine sunteti care vreti sa veniti, sa fac si eu o lista. Daca nu ati fost pe cea initiala, sunteti invitatii mei sa veniti cu noi oricum. :P

4 comentarii:

Anonim spunea...

bagati la cap, zise gushteru estropiat

UnU spunea...

sex

insani spunea...

fara sex /:)

insani spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.