miercuri, 24 octombrie 2007

Satira si critici: Cronica Pervertorului

Da.. stiu.. nu am mai postat de extrem de mult timp.. Am fost ocupat cu niste mici chestiuni gen stat cu ochii pe pereti si contempland frumusetea tzantzarilor stropsiti ce faceau bule in balti din propriul lor sange. E destul de delicioasa privelistea..

Voi fi scurt, nu cum eram in posturile precedente, cand dadeam din degete cautand sa imi exprim niste idei banale in cuvinte cat mai sofisticate si sa ocupe cat mai mult spatiu, astfel incat eventualul cititor sa crape de plictiseala pana cand intelegea (daca putea) ideea. Asadar:

Despre Balul Bobocilor 2007 Petru Rares

Evidentalmente mai bun decat cel de anul trecut din Shock, dar nu a ridicat stacheta chiar asa de sus ( nota pt Lucian SPETCU; voi reveni la el mai jos). Desi nu pot sa nu apreciez munca depusa de catre colegii mei, a fost mai mult decat clar ca balul a cam scartait. Intrebarile pentru miss si pt mister (categorie cu care nu voi fi niciodata de acord in ceea ce priveste balurile bobocilor) au fost mai mult decat cretine, iar organizatorii au dat-o serios cu tesla-n ploaie prin decizia de a comunica bobocilor raspunsurile cretine aferente intrebarilor. Apoi a urmat o serie de neintelegeri si balbaieli. Apoi o piesa de teatru de care Pro Stage si-a batut efectiv PULA. Pacat, piesa a fost un moment bun. Muuult prea multe dansuri populare. Desi diferenta e clara intre cele 2 genuri, daca se continua asa, poate in vreo 2 ani avem parte chiar de manele. Ar fi cam tragic... desi nu chiar atat de tragic precum horele organizatorilor. :)) (din prietenie). Inca un moment ce mi-a atras atentia a fost colajul cu elevul medieval. Fain moment, super misto, mi-a adus aminte de balurile de alta data... colajele acestea sunt nemuritoare. Trupa rock mi-a placut, la fel ca si cei de la folk, desi m-au cam adormit. Cantecele propuse de ei au fost foarte bune, desi nu prea erau in concordanta cu atmosfera. Acestea fiind momentele de care-mi amintesc, am ramast cu un gust destul de amarui in gura. In ciuda efortului depus de organizatori, s-a vazut foarte clar lipsa de timp pentru pregatirea acestui eveniment. In opinia mea, directiunea de la Petru Rares ar trebui sa hotarasca daca vrea sau nu bal. Nu se poate si numar redus de absente si bal reusit in acelasi timp. Suna comic, dar nimic mai adevarat. Balul acesta a avut loc mult prea devreme pentru a fi de succes. Hotararea luata de conducerea liceului astfel s-a transformat intr-o palma aplicata blazonului acestei institutii.


Despre Miss Petru Rares 2007

Erau altele mult mai frumoase. Nu sunt de acord cu decizia juriului. Spre deosebire de anul trecut, acum am stat mult mai bine la capitolul frumuseti feminine. Degeaba, se pare. Sau poate am eu gusturi mai ciudate, dar oricum se vede clar ca au fost mult mai bune decat ale juriului> Nu ma pot pronunta in ceea ce priveste influentele, desi lumea vorbeste de anumite presiuni la titlul de miss. Tot ce pot spune ca de mult (poate niciodata) liceul nu a avut o "regina" mai... banala. Nimic de remarcat la aceasta fata.. doar ca a luat locul alteia.. nu stiu cum exact. Nu e nici uratzica, nici frumusica... doar.. banala... O mare dezamagire la acest capitol.

Despre Lucian SPETCU

Ce fel de jurnalist improasca cu noroi un bal intrec, iar la urma trage concluzia ca a fost un bal reusit generalmente si ca a ridicat stacheta destul de sus?! Cat despre comentariul despre formatia rock, se observa ca redactorul nostru are impresii de metalar adevarat, caruia i se pare de neiertat tentativa unor adolescenti de a canta niste muzica mai buna. Sunt convins ca BORATORII se descurcau mult mai bine.. :)).. Yeah right. Din nou vad termenul "pokemon" folosit.. probabil ofera si o anume satisfactie celui ce-l foloseste. Ce-i drept, aici adevar exista.
Oricum probabil pentru o productie de succes si foarte titrata precum OBIECTIV Vocea Sucevei domnul Lucian se descurca admirabil.

Despre blogul lui BATZ

Copii, va rog frumos lasati-o mai moale. Practic postul despre balul de la Petru si commenturile respective sunt dovada concreta ca majoritatea elevilor de la ambele licee sunt cam imaturi si nu prea au viatza. Competita asta ma face sa vomit.

Despre stomacul meu

.. e gol, asa ca inchei postul aici pentru a-l umple. Fuckin'A!

P.S. oare diana r. de pe blogul lui batz o fi Diana Rusu?

Niciun comentariu: