marți, 23 octombrie 2007

locul necazurilor mele...unde mereu ma plang..si am aflat azi ca asta ma face mai britanica..desi nu prin accent si atitudine..eu pur si simplu ma plang..
dupa 2 luni de haos total timp in care imi imaginam Iadul ca un loc curat si frumos(evident exagerez pentru ca plangerea mea sa para mai trista decat e) am petrecut 3 saptamani de fericire absoluta intr-o casa in care nu era inca totul pus in ordine...dar nu mai batea nimeni cu ciocanu si freza cu freza si vopsea cu bidineaua. ei bine...astazi am ajuns acasa de la scoala...si in incercarea deja devenita involuntara de a deskide usa..m-am izbit de impotenta..sau mai bine zis de un fel de masa rudimentara pe care era cocotata a mea mama..care dadea cu amorsa pe pereti. SURPRIZAAAAAAAAAAA varuim holul...
:| :| :| :|
desigur in toata invalmaseala asta matza e in al noualea cer...cu noul ei obicei de a se juca printre hartii si ustensile si apoi de a se tolani ostenita de la joaca unde e prafu mai mult si mai praf. ca doar noua ne place sa ii facem baie pana o facem inapoi neagra din culoarea prafuiie nou dobandita.
tot ce am scris are un scop logic : cine ma adopta pana ramane maimea fara camere de renovat?:((
p.s. daca pana acuma la intrebarea "ce vrei sa faci cand te faci mare?" raspundeam : "om cu menajera"..raspunsu se dezvolta: "om cu menajera care nu va renova niciodata!!"
am zis :D

Niciun comentariu: