miercuri, 12 martie 2008

Foisorul

Nu vorbim de orice foisor, ci de unul cu rol de paza in vita de vie. Acea structura este sanctuarul materiei prime din care se prepara Sangele lui Hristos, licoarea ce cheama la pacat si poate fi un factor decisiv al preludiului unei aventuri (ca-n reclama de la Angeli). Drept si in consecinta, acesta trebuie protejat, cu viata la nevoie. Asta am desenat eu azi si mi-a iesit bine (putin turtit dar totusi bine). Ca un punct de avangarda in procesul creatiei, foisorul tenteaza pe multi, si-i imbie de la distanta. Sa ne lasam chemati, deci...

2 comentarii:

Anonim spunea...

[..:))..asta am desenat& io martzi..&dak o s punem desenele unul langa altu..sigur al tau o s fie dasenat nu numai "bine", ci "f bine":P:P..f tare faza cu s n lasam chematzi...dar und& d cine?...alcoolul are un magnet prea puternic k s nu n lasam chematzi:))..]

Anonim spunea...

[..au trecut dja 2 sapt&ink nu ti'am vazut foisorul postat pe perete...dc?????..sau poate n'ai simtit chemarea?:))...fa bine& joi knd vin s'ti vd opera la expozitie:P..]