luni, 17 martie 2008

Nothing

Asta vad eu.. asta simt eu.. foarte mult NOTHING!!! Peste tot unde ma uit, orice as vedea, pe orice as pune mana, orice as mirosi. Poate ca.. poate ca al meu cap e gol. Poate ca sunt un cretin, un imbecil, un lenes si un frustrat. Poate ca gresesc fiinda urasc, contemplez, analizez, apreciez, dispretuiesc, laud si jignesc. Poate ar trebui sa fiu mai tolerant si mai deschis. Poate ar trebui sa ma lase rece toate cele spuse mai sus. Cine stie.. poate ar fi cazul sa va puneti niste intrebari...

Inca o zi, inca o bucatica din noi moare. Ce am fost si ce am ajuns.. am fost un nimic toti si toate, iar acum nu suntem altceva decat un nimic mai mare. Stimabililor, ce ne facem?! Nu mai simte lumea nevioa sa scrie.. Poate ca lumea nu mai are timp. Nu radeti, e o posibilitate. Stiti voi, vine BAC-ul si... si pe toti i-a apucat invatatul... si altii vor avea in curand sesiune... si altii au de lucru... Ma faceti sa rad, viermi dezgustatori ce sunteti. Va pasa voua de BAC cum v-a pasat si de ... ce vorbesc eu aici?! Voua nu v-a pasat de nimic niciodata. La multi dintre voi, totul este o moda. Incepeti, continuati o vreme, pana va plictisiti, desigur, dupa care dati bir cu fugitii.

Ma uit prin jur, dar cu sfiala, sa nu dau peste o priveliste prea "cool" si sa vomit instant. Unii oameni sunt intimidant de prosti. Incarcatura de impresii ii cocoseaza, le imbatraneste trasaturile fetei si ii transforma in niste inutili. De astfel, asta e prototipul ideal pentru masinaria de consum a lumii in anii ce urmeaza. Cand te uiti in ochii lor, vezi un perete. Deschiderea catre nou este la ei indepartarea de propria persoana. Folosesc atat de des si cu o mare placere cuvinte precum "taran","bou","dobitoc","looser","fraier" drept apelative, fara sa stie ca ei sunt, de fapt, o jignire adusa taranilor, fraierilor, looserilor,boilor si dobitocilor. Dumnezeu sa va ierte!

Mi-e dor de vremuri ce-au fost si n-au sa mai vina.

P.S. Pe cand un alt Butoi?

5 comentarii:

a clockwork orange spunea...

alt mod d a posta nu am gasit asa ca voi posta la commenturi la tine cu toate scuzele de rigoare:) sau te rog sa postezi tu asta;)

e o nimica toata d a mea,furata d miahi dobrovolschi dar transformata in asa fel incat sa imi convina mie:)

My God! The circus is in town

Sunt mereu intre.
Sunt mereu intre baietie si barbatie.
Sunt mereu intre gras si slab.
Sunt mereu cu capul in nori si cu picioarele in mocirla.
Mereu in oras cu gandul la sate mici.mereu intre soul si rock.
Sunt intre inalt si scund.
Sunt intre frumos si hidos.
Sunt mereu intre a fi tata sau copi,intre a fi sot la cap de sotie muribunda si amand in pat de sotie furibunda.
sunt studentul loial care isi poate arunca intr-o zi carnetul de student, cursurile si telefonul.
Sunt suceavan prin alte planete de provincie.
mananc cu lacomie ce n-am putut manca in post.
sunt intre abstinenta si moarte.
mereu intre o femeie, doua femei,trei femei, cate-vrei femei.
intre sadic si masochist.
intre prieten si dusman.
intre intelectual si telecual si carcotas.
Sunt mereu intre golan si erudit.
intre zambet intelegator si injuratura rae si gratuita.Sunt mereu intre rasi si plans, ambele intre bucurie,tristete si nervi.
sunt intre enervant si tacut.
intre ciudat de normal si normal de ciudat.
sunt merei intre viol si fuga.ba chiar intre beethoven si parazitii.
sunt intre capitalism feroce si anarhie totala.
sunt intre plaja fierbinte si munte statornic.
by the way, sunt hot si cool.
sunt porc si emo, baiat bun.
mereu intre tanar si intelept.
dar mereu intre prost gramada si inteligent cu varf si indesat.
niciodata bogat dar niciodata sarac.
bun la suflet,nebun de legat.
prea sigur pe timiditatea mea.
cred Doamne, ajuta necredintei mele.
mereu prizonierul libertatii, mint cu adevaruri care joaca roluri.
mereu intre a trimite un mesaj si a nu trimite un mesaj.
mereu intre acorbati de circ,iubiri de sub piele, bastite si tablouri unidimensionale bidimensionale, fizica cuantica si matematici speciale.
mereu ma aflu intre inimile tale si cea care trebuia sa fie in mine.
Sunt mereu intre.
Deci sunt mereu in centru.
deci niciodata sus.Inca.

that's all folks:) nu ne mai auzim

Anonim spunea...

*furata de la mihai dobrovolski

a clockwork orange spunea...

*am corectat:P

Psycho spunea...

Sunt mereu intre. Sunt mereu intre baietie si barbatie. Sunt mereu intre gras si slab. Sunt mereu cu capul in nori si cu picioarele in mocirla. Mereu in oras cu gandul la sate mici. Mereu intre soul si rock. Sunt intre inalt si scund. Sunt intre frumos si hidos. Sunt mereu intre a fi tata sau copil, intre a fi sot la cap de sotie muribunda si amant in pat de sotie furibunda. Sunt angajatul loial care isi poate arunca intr-o zi in valuri cardul, telefonul si cartea de munca. Sunt brasovean in Bucuresti. Mananc cu lacomie ce n-am putut manca in post. Sunt intre abstinenta si moarte. Mereu intre o femeie, doua femei, trei femei, cate-vrei-femei. Intre sadic si masochist. Intre prieten si dusman. Intre intelectual si carcotas. Sunt mereu intre golan si erudit. Intre zambet intelegator si injuratura rea si gratuita. Sunt mereu intre ras si plans, ambele intre bucurie, tristete si nervi. Sunt intre enervant si tacut. Intre ciudat de normal si normal de ciudat. Sunt mereu intre viol si fuga. Ba chiar intre Beethoven si Parazitii. Sunt intre capitalism feroce si anarhie totala. Sunt intre plaja fierbinte si munte statornic. By the way, sunt hot si cool. Sunt porc si baiat bun. Mereu intre tanar si intelept. Dar mereu intre prost gramada si inteligent cu varf si indesat. Niciodata bogat dar niciodata sarac. Bun la suflet, nebun de legat. Prea sigur pe timiditatea mea. Cred Doamne, ajuta necredintei mele. Mereu prizonierul libertatii, mint cu adevaruri care joaca roluri. Sunt mereu intre. Deci sunt mereu in centru. Deci niciodata sus. Inca.

[mIHAI dOBROVOLSCHI]

george(T) spunea...

Tare sunt eu curios cine eşti tu, băiete emo... ţi-ar prinde bine să deschizi puţin ochii... scuză-mă, din moment ce nu vezi nimic... înseamnă că ai probleme... tare aş vrea să stau puţin de vorbă cu tine. ca să nu mai creadă săracul damnat că totul e negru ca ciorapii lui... mai ai puţin de luat viaţa în piept, mă revoltatule dragă... Chiar vreau să stăm puţin de vorbă... uite... dă-mi add... serediucgeo@yahoo.com :) ai grijă de tine man :)


george(T)