joi, 20 martie 2008

Testament

Dragi concetateni, in uniforma sau in preaiubita stare rebelde, iubitori de roz sau iubitori de verde, emo, porci, emo&porci, care torc, cu care torci, ziaristi, politicieni, clovni, acrobati, politisti, militieni, pseudocod sau sql, greieri sau furnici, cu par lung sau capul chel, teribilisti, resemnati, eroi, condamnati, cu abajur cald sau cu becu' ars, in camasi albe legate la spate cu oblonu' tras, doctori sau ingineri tehnicieni la sapa, carora le sta bine paru', dependenti de placa, copii cool, rockeri izolati, casatoriti, divortati, cu perturbatii la cerebel ori fara niciun stres, who give a fuck, who couldn't care less,

azi am vazut I AM LEGEND . primele 5 minute si ultimile 5 minute. si mi-o fost de ajuns. sincer. is foarte intrigata de ce pot face filmele americanesti cu sistemul meu excretor romanesc. asa ca m-am hotarat sa-mi fac testamentu'. de indata ce un monstru turbat va fi iesit de sub pat a sa ma arunc pe geam asa de-a dracu' numa' sa nu ma eat the shitty scary thing. asadar. lasati la comment ce vreti fiecare de la sufletu' meu sa scriu in testament. ajunsesem la vreo 30 de persoane, da' mi-am dat seama ca sunteti prea multi, lucrurile mele is prea multe. si n-am chef de probleme cu aranjamente la ora asta. so feel free to leave in your comments whatever you may want from my little innocent soul. haidi pa.

PS: I AM VICA

11 comentarii:

Anonim spunea...

Yeah: like, your rhyming skillz. :D

Anonim spunea...

cioc cioc
cine e?
cel mai iubit dintre pamanteni. sau cel mai fericit

si
pray for me child, even a smile would do for now...

chuecos, chuecos vica :))

Anonim spunea...

vio' ... nu esti de actiune...:))) ala se agita pe acolo...se lupta cu monstrii si tu te gandesti la sisteme romanesti..excretoare..
si daca nu filme americanesti atunci...ce facem ne uitam la sergiu nicolaescu?! :x ex colegutzu'

Psycho spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

ce-i asta? the reincarnation? i am God. have mercy :))


andreea T.

Psycho spunea...

breee, scrieti pana mea ce vreti de la mine:)) ca ma duc si ramaneti cu ciuciuca

Anonim spunea...

eunuamvazutfilmusieunustiuceeaiapitzipoancasieunustiuceeaceeasamergicucapulpeumerisicutelefonulinmanasicuogeantapebratsieunustiuundeeesplanadaseunuintelegcumeaiasatesimticumadicasatesimti?emo?bine?rau?

(andreea T.)

Anonim spunea...

eu vreau margelele si clama de par si chestia aia cu magneti...care deja sunt la mine:D

Anonim spunea...

visele tale

Anonim spunea...

atat, si un zambet din ala:D

Anonim spunea...

aaa... si pt un om care isi pregateste testamentul arati destul de bine... in 'n out