duminică, 9 martie 2008

Injectie

Verisorul meu se teme de ace.. dar eu nu. In clipa asta chiar simt nevoia unei injectii sanatoase, injectie cu ser din alta lume, construita pe alti piloni normativi, in care timpul sa aiba o viteza decenta de scurgere. O lume in care greseala e libera si oamenii nu sunt asa de zgarciti, o lume tanara cu flori in par si care beneficiaza de puterea de a gandi. Astept un tren catre Zion, dar acesta nu mai vine. Nu ma intelegeti gresit, fiecare are Zionul lui. Sunt persoane care ar trebui calcate pe cap, dar o las moarta pentru ca oricum asa vor pati.

In alta ordine de idei, duminica aceasta este superba. Afara cerul de-abia sta sa nu se pise peste noi. In schimb, e o liniste ce-mi lipseste in timpul saptamanii. Un motan racneste disperat dupa tovarasia pisicii mele. Instinctele pot fi inselatoare uneori, ceea ce se aplica si la om, cu precadere la noile generatii de tampiti ce inunda strazile in zilele noastre. Vedeti voi, motanul nu stie ca pisica mea e sterilizata, insa, cu toate acestea, insista si produce serenada dupa serenada. Ce ma ingrijoreaza pe mine este faptul ca la multe personaje instinctul primeaza intelectului. Muritori infecti... Nici macar dracu' nu va va primi in iad, fraierilor. :)

Filme.. n-am mai vazut de multa vreme. E cazul sa mai trag cateva. Aa.. inca o intrebare: Cum poti sa respiri aerul altor persoane din moment ce tu sustii ca masonii conduc lumea (ceea ce e acceptabil, putem inlocui termenul de mason cu unul mai actual) si ca ne distrag atentia de la problemele reale ale lumii prin televiziune, radio, internet, presa, servicii,etc?! Pana aici nu este decat o alta speculatie marunta in ceea ce priveste topicul "Cine dracu conduce lumea?", dar stati sa vedeti ce urmeaza: Comunistii erau de fapt baietii buni, ei incercau sa ne protejeze de influentele masonice negative din vest si ca era mult mai bine atunci (marturisesc faptul ca am scos vreo 3 "cumva"-uri din afirmatia tipului pentru ca nu dadea bine pe blog). Interesanta gandire, nu credeti?! Da, romanii erau atunci protejati de informatiile nocive prin dezinformare si prin manipulare, asta era... de ce nu mi-am dat seama?! Ignorant mic ce sunt... Mai trist e ca tipul e elev in clasa a 11-a la Colegiul de Arte "Ciprian Porumbescu", Suceava. Vedeti ce inseamna sa nu fi trait pe vremea respectiva si sa nu stii sa te documentezi? Apari in fata altor oameni drept un imbecil irecuperabil, un dobitoc arogant. Pana si un amic de-al meu, cetatean al Republicii Moldova, radea copios. Poti sa mai ceri ceva?! Zambesc, dar cu scarba.

In concluzie, astept acea injectie. Tot corpul meu tanjeste dupa ea. Imi va curata plamanii de gudron, imi va sterge cearcanele de sub ochi si imi va readuce zambetul pe buze. Si copacii din fata blocului ar avea nevoie de o injectie. Cu totii am avea nevoie de una.. Cu toate ca acul minte intotdeauna, nu conteaza, pretuim mai mult minciuna decat adevarul.

Are cineva injectia? :-/

4 comentarii:

Ralu spunea...

Am vazut azi in metropolitan "alcohol killer" o bautura miraculoasa care scoate alcoolul din tine. O injectie cu lichidul asta ar putea fi de ajutor cateodata... cred :)

$%& spunea...

Inca ma intreb...care sunt defapt problemele adevarate ale lumii dupa vizionarul nostru procomunist? Problemele alea de la care suntem distrasi de massmedia.

Mike spunea...

catre alexandru, desi nu stiu daca va citi vreodata commentul:

Sincer numai el stie. Ceea ce m-a surprins e ca n-a nominalizat nici macar una. NICI MACAR UNA. Asta e destul de dubios. Fie nu vrea sa ne incarce mintile cu asa informatii (ceea ce indubitabil ne-ar ucide), fie e doar un alt "filozov de..".. aiurea, ala nici macar de terasa nu e demn, ca il vede si il aude lumea :))

$%& spunea...

Curios...cred ca ar trebui sa il incurajezi sa isi exprime opiniile.... cat mai tare, si catre un public cat mai vast...no greater entertainment than people who think they know what they're talking about...except for a George Carlin sketch, but then again nothing can compete with that.