sâmbătă, 29 septembrie 2007

Butoiu' 1

Mums a implinit azi 2 saptamani de cand, efectiv si indubitabil, gateste.
S-a gandit sa sarbatoreasca inconstient acest eveniment prin a NU gati... ceea ce inseamna ca trebuie sa mananc omleta cu niste verzaciuni 
si cam atat. 
Revenind la ceea ce intr-adevar conteaza
( pe langa chestiunile casnice care ma macina intens), Nutzi nu exista. Nutzi e doar o holograma imbatranita a 
unor idei si mai imbatranite ale unui sistem dat dracu.
Daca intr-a 9a mai aveam putin si chiar plangeam cand o vedeam
(de nervi ca nu inteleg, nu de altceva),
intr-a 10a am luat 4 in teza din sem I :))
(ok... asta nu e chiar de ras.. dar e ceva de povestit :)) ),
 intr-a 11a miau placut derivatele 
( nu va imaginati ca prea mult... numa ca erau cat de cat acceptabile) 
si acu... mhhhmmm.... "bacu-i greu" :-". Mai m-am obisnuit,  asta e. 
Si probabil ea e ultima persoana cu care o sa mai discut de 
mate in viata mea 
deci "she will always have a special place in my heart" :)) .
Chiar daca nu exista. 
Acu' am stomacelul plin si ascult emo songs. 
Deci ceva e definitely not good. Poate chiar m-a afectat mingea aia de ieri...
Cica a ajuns legenda. Nu vreau la neurologie.
Sper sa nu mor acu. Mai am atat de multe de facut, de vazut, de ascultat, de batut, ... Da, o sa scriu la un moment dat si un blog despre moarte. 
Se pot bate campii atat de
profi cand vine vorba de moarte si de marele Beyond...
Yes, it  won't be long now.

P.S: Nu inteleg dc am gandit in propozitii atat de scurte azi. :-??

Niciun comentariu: