sâmbătă, 29 septembrie 2007

well..another day, another day. zicea zaxxx. vara asta am luat inteleapta decizie..de a ma lasa de bautura tutun si alte lucruri nesanatoase si condamnate de Biserica. ei bine..m-am apucat de drumetii, excursii....siiiiii...acuma tin regim pentru ca mi-am F.... ficatul de la prea multe conserve. si nu au fost chiar asa multe..:-? adica nah..cat mananca un om normal cand isi petrece toata vara pe drumuri si nu are posibilitatea de a manca SA NA TOS. asa si? nu mai bine pastram eu sfanta legatura cu buna mea prietena.bautura? alcooohoolica, sa fie clar. greseala mea. si acuma nu am sa mai mor sanatos....am sa mor la 40 de ani..vartsa pana la care am sa pot sa ma bucur din plin de bucuriile pacatoase ale vietii. durata de viata a romanilor scade, pentru ca se maturizeaza prea repede. copii de clasa a 7 a deja isi incep viata sexuala pe un fundal de tokio hotel si stari emo, intalnesc si pierd prima dragoste..pana ajung la facultate deja au dosar penal pt vagabondaj prostitutie si cersetorie..si sunt cercetati pentru detinere si folosire de substante interzise. pe la 30 de ani deja incep sa isi traiasca batranetea...si logic, la 40...sunt deja atat de plcitisiti de viata incat mor in subconstient. pt cei care mai sunt inca sanatosi din punct de vedere fizic, ce urmeaza e doar o stare de letargie...zombies..till God finally decides to pull the trigger. eh zaxxx...nu-ti dori viata lunga si sanatoasa :)

Niciun comentariu: